Wrong Turn 2: Dead End- Joe Lynch (2007)


wrongturn2.jpgBiraz The Hill Have Eyes biraz da The Texas Chainsaw Massacre karışımı bir şey yaparsanız olur size Wrong Turn2. Gayet sıkıcı ve sadece kan revan üzerine kurulmuş bu abidik film, sinemalarda gösterime girmeden sadece DVD olarak satışa sunulmuştur.

Film ilkinde kimyasal radyasyon sonucu ucube haline gelmiş tipleri izlerken, gördüklerimiz fena değildi. Fakat ikinciyi çekmek için nereden gaz aldınız? Neden ihtiyaç duyuldu yani? Yalnızca 2007 yılının filmi olsun diyerek yapılmış, iilkine göre senaryoya zerre kadar bir şey katılmamış, "getirin 3-4 güzel kız, 2-3 tane de piç çocuk bulun, çekeriz filmi" tadında bir şey işte.

Gelelim filme;

Şimdi gençlerimiz, şöyle bol rating tutturacak bir program yapalım diyorlar, reality show gibi. Bildiğimiz Survivor işte... Programın koçu ve sunucusu olarak da rambo tarzı bir abi var. (Bu adamı film boyunca, kesin şaka yapıyor bu herif diyerek izledik, ama abi rolünde gayet ciddiydi, filmin finalinde ahahahaahha ulan ne kastım be diyecek diye bekliyordukki, adam ciddi ciddi rambo kılığındaydı) Gençlerimiz, bir tv projesi için (!) dandik bir kamera ve bir kaç ekipman ile ormana dalarlar. Kimse de ya böyle bir program için ekipmanımız az değil mi diye sormaz... Ormana dalan gençleri farkeden ucubeler de, vahşetten kaçınmayarak, geldiniz madem biz de sizi yeriz diyerek bir çoğunu öldürürler. Çakma rambo abi, giyinir kuşanır, silahlarını hazır eder, yüzüne gözüne boyaları sürer çıkar ama bir bok da yiyemez.

İzleyici, bağırsak, dalak, böbrek görmekten kendinden geçmişken, filmin finali gelir ve siz de ne iyi ettik de akşam akşam izledik bunu, hadi üstüne bir de muhallebi yiyelim dersiniz...

Bu, filmin salağı, çakma Rambo:

wrongturn2_1.jpg

Bu, filmin mezbaha yeri:

wrongturn2_2.jpg

Bu da meşhur ucubelerden biri:

wrongturn2_3.jpg




| gamzeK | 23-Kasım-2007 Cuma|





YORUMLARINIZ
-------------------------------------------------------------------------------


Ad Soyad
E-Mail
Yorum

-------------------------------------------------------------------------------
 
 

     | Ana Sayfa | Blog | Nedir Bu | Yönetmenler | Filmler | Kimdir bu |